Veelgestelde Vragen

Bestellen

Ik wil een zakelijke bestelling doen uit het buitenland. Kan dat?
Ja, zakelijke bestellingen uit het buitenland zijn mogelijk. Neem contact op met onze klantenservice voor meer informatie.
Waar kan ik de bestelstatus van mijn bestelling terugvinden?
De bestelstatus kunt u terugvinden in uw account onder het kopje 'Bestellingen'.
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Neem contact op met onze klantenservice om uw bestelling te annuleren.
Hebben jullie een bezoekadres?
Ja, onze winkel in Maassluis is 6 dagen per week open voor advies en het ophalen van bestellingen.

Betalen

Er is iets mis gegaan met mijn betaling. Kan ik alsnog betalen?
Neem contact op met onze klantenservice om de betaling opnieuw te doen.
Welke betaalmethoden accepteren jullie?
Wij accepteren de volgende betaalmethoden: iDEAL en iDeal in 3.

Verzenden

Hoeveel betaal ik voor de verzending van mijn pakket?
De verzendkosten worden berekend tijdens het afrekenproces en zijn afhankelijk van uw locatie.
Naar welke landen kan ik mijn bestelling laten sturen?
Wij verzenden binnen Nederland & Belgiƫ. Bekijk onze verzendopties voor meer details.
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
De levertijd hangt af van uw locatie en de verzendoptie die u kiest tijdens het afrekenproces. Voor bestellingen in Nederland kunt u uitgaan van 1-2 werkdagen.
Kan ik mijn bestelling ophalen in jullie winkel?
Ja, kies bij het bestellen voor 'Ophalen in de winkel'. Wij informeren u per mail wanneer uw bestelling klaarligt om opgehaald te worden.

Garantie en retourneren

Ik wil mijn product retourneren. Wat moet ik doen?
Neem contact op met onze klantenservice om een retourzending te regelen. U ontvangt dan verdere instructies.
Welke garantie heb ik op mijn bestelling?
Wij bieden een garantie van 2 jaar op alle nieuwe telefoons. Lees onze garantievoorwaarden voor meer informatie.
Het product dat ik bij jullie besteld heb is stuk gegaan. Wat nu?
Neem contact op met onze klantenservice voor vervanging van het product of gebruik ons reparatie-formulier om je apparaat aan te melden voor reparatie.